Nøkkelinformasjon
Stillingstittel:
Arbeidsgiver:
Sted:
Søknadsfrist:
Antall stillinger:
Nettside:
Som Customer Success Manager vil du få en sentral og viktig rolle i selskapet, gjennom daglig kontakt med selskapets kunder. Siden fornøyde kunder er en grunnleggende del av vår filosofi, sier det seg selv at dette er en viktig nyopprettet stilling med stor betydning!
Arbeidsoppgaver:
- Daglig kontakt med stor eksisterende kundeportefølje
- Sikre kundetilfredshet gjennom kartlegging og rådgivning
- Skape suksesshistorier
- Diverse administrative oppgaver som tilhører rollen
- Bidra med å videreutvikle selskapets tjenester
Kvalifikasjoner:
- Erfaring fra salg og kundeservice B2B
- Gjerne høyre utdannelse – men dette er ikke et absolutt krav
- Du lærer raskt, er en god lytter og setter deg med glede inn i nye utfordringer
- Over snittet serviceinnstilt og kundeorientert
- Selvgående, proaktiv og strukturert
- Nysgjerrig og trigges av å skape resultater
Vi tilbyr:
- Fantastisk varierende jobb i en av Nordens største regnskapskjeder
- Spennende utfordringer i et marked i endring
- Konkurransedyktige betingelser, og gode pensjons- og forsikringsordninger
- Fremoverlente, kompetente og sprudlende kolleger
- Flotte lokaler på Helsfyr med b.la. tilgang til supre treningslokaler
- Månedskort
Har du spørsmål vedrørende stillingen er du velkommen til å kontakte rådgiver i Express Rekruttering, Linn Andersen Askevold – linn@express.no // 93629181
For å søke på stillingen benytt linken 'SØK' i annonsen.
Om arbeidsgiveren
Accountor er den største leverandøren av regnskaps- og rådgivnings tjenester i Nord-Europa. I Norge har vi 67 kontorsteder med 600 høyt kvalifiserte medarbeidere og 14 000 kunder i alle bransjer.
Med våre kunder i fokus, tilbyr vi hver dag en nær og verdiskapende kundeopplevelse. Vi benytter de råeste digitale verktøy som en basis for tett samhandling med bedrifter over hele landet. Vi søker en driftig og løsningeorientert Customer Success manager, til nyopprettet stilling!