Velkommen til SuperOffice – hva kan jeg gjøre for deg i dag?

Det er dessverre ikke mulig å søke på stillingen lenger da vi har funnet rett kandidat. Ta gjerne en titt på våre andre ledige stillinger eller kontakt oss på adm@express.no.

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Kundekonsulent
Arbeidsgiver:
SUPEROFFICE NORGE AS
Sted:
OSLO
Søknadsfrist:
Løst
Antall stillinger:
1
Nettside:

Rådgiver

Johanne Færø

+4795774188

johanne@express.no

SuperOffice styrker sitt kundeserviceteam og søker en målbevisst, energisk og kundeorientert person som vil bistå med å ivareta SuperOffice sin viktigste ressurs: KUNDENE! Har du et velutviklet struktur-gen? Elsker å ha mange baller i luften? Er du komfortabel med å kommunisere tydelig med kunder ifm vanskelige fakturaspørsmål? Synes du det er gøy å erhverve deg kompetanse og kontroll? Er datakvalitet noe du brenner for?
I så fall er du kanskje SuperOffice sin nye Kundeservicestjerne!

Hovedoppgaver blir å betjene resepsjonen og sentralbordet 8-16, besvare kundehenvendelser vedr. fakturaspørsmål og sørge for riktige lisenser til SuperOffice kunder. Ordreregistrering og fakturering er sentralt, i tillegg til flere kontoradministrative oppgaver. Viktigst av alt; våre kunder skal føle seg hørt og sett på en god måte etter at du har vært i dialog med de.

Du vil sitte sentralt i Wergelandsveien 27 ved siden av slottet i Oslo. Her vil du dele kontor med selskapsledelsen, utviklingsavdelingen, marketing, salg, customer xperience og konsulent, tilsammen 85 av konsernets medarbeidere.

Arbeidsoppgaver:

  • Betjene sentralbord og resepsjon
  • Ordreregistrering og fakturering
  • Besvare kundehenvendelser vedr. fakturaspørsmål via telefon, e-post og chat
  • Sørge for riktige lisenser til SuperOffice kunder
  • Sørge for at kundene får en god opplevelse, at de føler seg sett og hørt
  • Andre kontoradministrative oppgaver 
     

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper:

  • Erfaring fra kundeservice, ordreregistrering, fakturering og/eller generelt kontorarbeid
  • Systematisk og evner å ha flere baller i luften samtidig
  • Positiv og brenner for å yte det lille ekstra ovenfor kundene
  • God kompetanse på bruk av PC og MS Office
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Kan lære seg våre løsninger og rutiner raskt
  • Er fleksibel i forhold til arbeidstid i hektiske perioder
  • Lærevillig og løsningsorientert

Omfattende opplæring vil bli gitt, og du vil jobbe i et fremgangsrikt og internasjonalt selskap med høy fart i et hektisk og trivelig miljø.

Vi ønsker en kandidat som tilfredsstiller kravene til en SuperOfficèr; “Jeg er positiv, ærlig og profesjonell med glimt i øyet. Jeg tør å være annerledes, gir av meg selv og har pågangsmot og evne til å levere mer enn du forventer”. Er du den rette, vil vi kunne tilby faglig og personlig utvikling, samt konkurransedyktige betingelser.

Har du spørsmål vedrørende stillingen er du velkommen til å kontakte Rådgiver i Express Rekruttering, Johanne Færø | johanne@express.no
For å søke på stillingen benytt linken 'SØK' på høyre side i annonsen. 

Om arbeidsgiveren

SuperOffice CRM er Europas ledende CRM løsning. Selskapet ble etablert i 1990 og har ca. 160.000 brukere og 10.000 kunder hovedsakelig i Europa. I over 20 år har vi hjulpet virksomheter med å forbedre salgs-, markeds- og kundeserviceprosesser ved hjelp av vår prisvinnende CRM software. Vi hjelper våre kunder med å Finne, Vinne og Beholde kunder. Hos oss vil du finne et offensivt og dynamisk miljø som trives med suksess.

Rådgiver

Johanne Færø

+4795774188

johanne@express.no