Telenorbutikken søker medarbeidere til nyåpning av butikk på Oasen Storsenter!

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Butikkmedarbeider deltid
Arbeidsgiver:
TELENOR NORGE AS
Sted:
KARMSUND
Søknadsfrist:
Snarest
Antall stillinger:
5

Rådgiver

Agnes Fyrand-Bakke

+4748121805

agnes@express.no

Rådgiver

Synne Kristoffersen

+4747670691

synne@express.no

LinkedIn

Vi søker 2 ansatte til å jobbe i 60 % stilling og 3 ansatte til å jobbe ca 2-3 vakter i uka. Telenorbutikken åpner en ny og flott butikk på Oasen Storsenter som er planlagt åpnet i september/oktober. I den anledning søker vi etter medarbeidere som har lyst til å være med på å skape sitt eget arbeidsmiljø, lære butikkdrift og bygge et trygt og velfungerende team. Som butikkmedarbeider i Telenorbutikken får du muligheten til å jobbe med spennende arbeidsoppgaver innen service, salg og problemløsning. I stillingen vil du opparbeide deg verdifull arbeidserfaring i en franchise-kjede med en sterk merkevare.

Hos oss vil du få en grundig opplæring de første 4 ukene for å sikre deg en god teknisk salg- og serviceforståelse. Opplæring kan bli gitt ved Telenorbutikken i Haugesund, i trygge og gode læringsrammer og gjennom digitale kurs.

Dine arbeidsoppgaver:

  • Salg og kundebehandling til butikkens besøkende
  • Problemløsning i samhandling med kunden
  • Være ambassadør og Telenor sitt ansikt utad
  • Annet butikkrelatert arbeid

Du får:

  • Konkurransedyktig lønn med bonusordning
  • Muligheten til å bidra til et trygt og godt arbeidsmiljø
  • Jobbe med kule produkter og interessante arbeidsoppgaver
  • Mulighet for personlig og faglig utvikling
  • Nye, spennende og motiverte kollegaer
  • Grundig opplæring og full lønn i opplæringsperioden
  • Være med på en nyåpning og en spennende reise
  • Verdifull arbeidserfaring

Du er:

  • God på mellommenneskelige relasjoner og liker å snakke med nye mennesker
  • Flink til å kommunisere og er nysgjerrig
  • Glad i å finne behov og gode løsninger gjennom dialog med kunden
  • Punktlig og flink til å holde avtaler
  • Liker å jobbe mot konkrete mål

For å kunne bli vurdert til stillingen må du minimum være 18 år på ansettelsestidspunkt og samtykke til gjennomføring av kredittsjekk.

Stillingene er deltidsstillinger hvor de trenger 2 ansatte til å jobbe i 60 % stilling og 3 ansatte til å jobbe ca 2-3 vakter i uka (10:00-20:00 mandag-fredag, 10:00-18:00 lørdag). 

Ønsker du å få en god forståelse for teknologi, salg og kundeservice samt skape gode kundeopplevelser hver dag, vil vi anbefale deg å søke!

Ta kontakt med Agnes Fyrand-Bakke | agnes@express.no eller Synne Kristoffersen | synne@express.no dersom du har noen spørsmål. Vi gleder oss til å høre fra deg! 

Ønsker du å søke på stillingen, vennligst bruk linken 'SØK'.

Om arbeidsgiveren

Kjeden Telenorbutikken er en del av Telenor Norge, og er franchisegiver til Telenors spennende butikkonsept. Kjeden består av ca. 500 ansatte i 81 ulike butikker. Ved å være en del av Telenorbutikken vil du bli en del av et inkluderende mangfold som fokuserer på å skape gode kundeopplevelser og ha en bærekraftig drift. I den sammenheng er vi interessert i å treffe nye mennesker med engasjement, humor og arbeidsglede som kan hjelpe oss å bli en enda bedre butikkjede.

Rådgiver

Agnes Fyrand-Bakke

+4748121805

agnes@express.no

Rådgiver

Synne Kristoffersen

+4747670691

synne@express.no

LinkedIn