Telenorbutikken på Storo søker resultatbevisst assisterende Butikkleder med erfaring!

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Assisterende butikkleder
Arbeidsgiver:
TELENOR NORGE AS
Sted:
Oslo
Søknadsfrist:
Snarest
Antall stillinger:
1

Rådgiver

Synne Kristoffersen

+4747670691

synne@express.no

LinkedIn

Vi søker assisterende butikkleder til Telenorbutikken som ligger attraktivt til på Storo Storsenter. Kjøpesenteret har svært mange besøkende, og er Oslos største. Vi søker derfor en resultatbevisst og erfaren Butikkleder som kan utnytte potensialet og ta Telenorbutikken Storo til nye høyder. Som assisterende butikkleder i Telenorbutikken får du muligheten til å jobbe med spennende arbeidsoppgaver innen service, salg og problemløsning. I stillingen vil du opparbeide deg verdifull arbeidserfaring i en franchise-kjede med en sterk merkevare.

Hos oss vil du få en grundig opplæring de første 4 ukene for å sikre deg en god teknisk salg- og serviceforståelse. Opplæring vil bli gitt i butikkens åpningstider i trygge og gode læringsrammer og gjennom digitale kurs.

Dine arbeidsoppgaver:

  • Selge Telenors produkter og tjenester, samt være et godt salgsforbilde
  • Personal- og salgsoppfølgingsansvar
  • Drive salgstrening og opplæring i samarbeid med Telenor og Franchisetaker
  • Ansvar for den daglige driften av butikken
  • Ansvar for budsjetter, resultater og mål
  • Butikkadministrativt arbeid (sette opp turnus/timelister, varelager, bestillinger, prising o.l.)
  • Planlegge, gjennomføre og evaluere ulike aktiviteter og kampanjer
  • Følge opp rutiner og retningslinjer
  • Sørge for å ivareta kjedekonseptet og Telenors merkevare

Du får:

  • Konkurransedyktig lønn, med bonus- eller provisjonsordning
  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Jobbe med spennende produkter og interessante arbeidsoppgaver
  • Mulighet for personlig og faglig utvikling
  • Engasjerte og dyktige kolleger
  • Grundig opplæring og full lønn i opplæringsperioden
  • Verdifull arbeidserfaring i hvordan drifte en franchisebutikk

Du er:

  • Hardtarbeidende, pålitelig og motiveres av konkurranse
  • Glad i struktur, nøye og liker å ha det rent og ryddig rundt deg
  • Opptatt av læring og utvikling, og er flink til å motivere
  • Sosial, inkluderende og god på mellommenneskelige relasjoner
  • Flink til å kommunisere
  • Punktlig og flink til å holde avtaler

For å bli vurdert til stillingen må du minimum være 18 år på ansettelsestidspunkt og samtykke til gjennomføring av kredittsjekk.

Stillingen er en heltidsstilling , arbeidstiden er innenfor butikkens åpningstider (10:00-21:00 mandag-fredag, 10:00-19:00 lørdag) og som butikkleder må man påregne en del ekstra arbeidstid knyttet til essensielle arbeidsoppgaver som er kritisk for butikkens drift.

Ønsker du å få ledererfaring, god forståelse av butikkdrift, liker å selge og brenner for å skape gode kundeopplevelser hver dag, vil vi anbefale deg å søke!

Ta kontakt med Synne Kristoffersen | synne@express.no dersom du har noen spørsmål. Vi gleder oss til å høre fra deg! 

Ønsker du å søke på stillingen, vennligst bruk linken 'SØK'.
 
 

Om arbeidsgiveren

Telenorbutikken er en spennende franchisetaker i Telenor Norge sitt butikkonsept. Vi er en butikkjede som består av ca. 500 ansatte fordelt i 83 ulike butikker. Som ansatt i Telenorbutikken, blir du en del av et inkluderende mangfold som fokuserer på å skape gode kundeopplevelser og ha en bærekraftig drift. I den sammenheng er vi interessert i å treffe nye mennesker med engasjement, humor og arbeidsglede som kan hjelpe oss å bli en enda bedre butikkjede.

Rådgiver

Synne Kristoffersen

+4747670691

synne@express.no

LinkedIn