Nøkkelinformasjon
Stillingstittel:
Arbeidsgiver:
Sted:
Søknadsfrist:
Antall stillinger:
Nettside:
Vil du være med å skape fremtidens bildelingstjeneste? Otto fra Bertel O. Steen søker nå etter en motivert Kunderådgiver.
Vi er på vei til å endre neste generasjons forhold til bil. Og nå er vi ute etter å styrke vår kundeservice med en Kunderådgiver. Som Kunderådgiver i Otto får du en sentral rolle i et kompetent kundeservice-team som allerede leverer førstklasses service. Hos oss vil du jobbe i et inspirerende miljø hvor muligheter og personlig utvikling står sentralt. Vi jobber bevisst med kompetanseheving både individuelt og i faglige fora. Dette er en fast stilling, med arbeidstid på dagtid, og konkurransedyktige betingelser er en selvfølge sammen med pensjons og forsikringsordninger. Kontorplassen er i et hyggelig område under utvikling, og det er mulighet for hjemmekontor ved behov. Som Kunderådgiver hos oss vil du få en viktig rolle i et talentfullt, smidig og tverrfunksjonell bedrift som brenner for å gjøre Otto til en tjeneste i verdensklasse. Kulturen vår er åpen, omsorgsfull, samarbeidende – og full av fart. Du får en rolle i en organisasjon der samarbeid med andre avdelinger som teknologi, salg, markedsføring og drift vil bli viktig. I arbeidshverdagen vil du ha tett kontakt med kunder via kanaler som telefon, chat og sosiale medier.
Det er en stor endring i hvordan vi bor og jobber. Alt blir mer og mer tilgjengelig. Vi har det vi trenger i lomma – mat, klær, venner, kultur og mye mer. Og nå skjer det også en endring i hvordan vi beveger oss; et skifte fra eierskap til tilgjengelighet. Vi i Otto gir folk frihet. Frihet til å velge bil når man trenger det – og frihet fra alt ansvaret som kommer med det å eie en.
Vi har en vei å gå enda. Når det kommer til biler, er alternativene til eierskap i minoritet. Byene i Norge er fulle av biler som står stille minst 95% av tiden og vi kjøper og kjører mer bil enn noen gang. Men nå bruker vi den beste teknologien tilgjengelig til å bygge en bedre og smartere måte å få tilgang til biler – for alle. Frihet til å bevege seg fritt, trygt og bærekraftig.
Otto lever av vår egenutviklede teknologiløsning, og teknisk forståelse er derfor en viktig for å lykkes.
Arbeidsoppgaver:
- Besvare kundehenvendelser via ulike support-kanaler
- Arbeide opp en forståelse av våre kunders behov
- Du blir Otto sitt ansikt utad og skal bidra til å styrke en merkevare i sterk vekst
- Innføring av tjenesten mot nye kunder
- Bidra til å gjøre tjenesten bedre ved å komme med innspill og forslag til forbedring
Du kjenner deg igjen i det meste av dette:
- Du trives i et uformelt og inspirerende arbeidsmiljø med engasjerte kolleger som har stort eierskap til arbeidet de gjør
- Du har helst erfaring fra tilsvarende rolle innenfor kundeservice
- Du er en person som ser forbedringer og som liker å gjøre din egen og andres arbeidshverdag enklere gjennom å videreutvikle driften
- Du må trives i en tilværelse hvor alle bretter opp ermene og tar i ett tak, enten det er for å nå en deadline, svare potensielle kunder på henvendelser og hjelper til der det trenges
- Du har gode fremstillingsevner i norsk både muntlig og skriftlig
- Førerkort klasse B
Ta kontakt med Express Rekruttering AS dersom du ønsker mer informasjon om stillingen. Vi ser frem til å høre fra deg!

Om arbeidsgiveren
Otto er en bildelingstjeneste fra Bertel O. Steen. Otto ble til fordi vi så at måten folk beveger seg på er i stor endring. Folk som bor på steder med gode sykkel- og kollektivmuligheter er det ikke lenger så opptatte av å eie bil. Det går fint an å dele på én. Da slipper man masse stress, det er billigere og ikke minst mer bærekraftig. Visste du f.eks. at én delebil kan erstatte opp til 15 private?
Men det er digg med bil iblant. Det er godt for sjela å komme seg litt ut av byen. Besøke familie. Dra på tur med venner. Kanskje få unna noen ærender.
Vi i Otto er opptatte av å gjøre bildeling til noe trygt, bærekraftig og gøy, for alle dem som bidrar til miljøet ved å dele, fremfor å eie. Dere er tross alt fremtiden.