OPAK søker prosjektleder utredning og analyse

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Prosjektleder utredning og analyse
Arbeidsgiver:
Opak AS
Sted:
OSLO
Antall stillinger:
2
Nettside:

Rådgiver

Mia Therese Jøhl Fartum

+4747367874

mia@express.no

LinkedIn

Vår oppdragsmengde øker, og vi har behov for å styrke vårt team innen utredning og analyse. OPAK har et meget sterkt fagmiljø, og vi søker nå etter prosjektledere som kan være med å understøtte vår kompetanse innen fagområdet utredning og analyse ytterligere.

Arbeidsoppgaver
Som prosjektleder for utredning og analyse vil arbeidsoppgavene variere i kompleksitet og innhold. Disse vil blant annet kunne omfatte: 

  • Å organisere, lede og utarbeide konseptvalgutredninger (KVU) og andre utredninger.
  • Prosess- og prosjektledelse av prosjekter i tidligfase
  • Å gjennomføre og lede usikkerhetsanalyser og legge til rette for usikkerhetsstyring
  • Kvalitetssikring av prosjekter
  • Prosjektrådgivning

Avdelingen har en spennende og variert prosjektportefølje av pågående og utførte utredninger. Vår referanseliste kan bl.a. skilte med utredning for ny Majorstuen T-banestasjon, skolebehovsplaner i Oslo kommune, flere større utredninger for statlige virksomheter og utredninger innen helse og omsorg i Lørenskog og Fredrikstad kommune. I tillegg utarbeider vi en rekke usikkerhetsanalyser for statlige, regionale og kommunale prosjekter med varierende størrelse. 
 
Utdannelse og arbeidserfaring 
Du har relevant utdannelse på masternivå eller tilsvarende. Du har erfaring med konseptvalgutredninger (KVU) og andre typer tidligfaseutredninger. Du har jobbet med prosjektledelse i tidlig fase av prosjekter eller planer. Du har gjerne kjennskap og erfaring med analyser og kvalitetssikring. Kunnskap om Finansdepartementets og Oslo kommunes KVU-/KS-prosesser vil bli vektlagt positivt. I tillegg er kjennskap til offentlige prosesser ønskelig. God skriftlig og muntlig formidlingsevne på norsk er en forutsetning.  
 
Egenskaper 
Vi søker prosjektledere som liker å utfordre markedet i jakten på flere interessante oppdrag. For å lykkes i rollen må du være faglig engasjert, løsningsorientert, positiv til nye utfordringer, og trives godt med å lykkes sammen med andre. Du har gode kommunikasjonsevner og evne til å skape et godt samarbeid med både kollegaer, oppdragsgivere og andre relevante aktører. Du er strukturert, analytisk og fremstår faglig trygg. 

Vi håper at du blir vår nye medarbeider, og OPAK kan tilby deg følgende:

  • fri i påsken og romjulen i tillegg til 5 ukers ferie
  • konkurransedyktig lønn
  • gode pensjons- og forsikringsordninger
  • spennende og samfunnsrelevante oppdrag
  • et åpent, sosialt og inkluderende arbeidsmiljø
  • en kunnskapsrik og utviklende arbeidsplass
  • gode utviklingsmuligheter og fokus på individuell faglig vekst 
  • fleksibel arbeidshverdag som legger til rette for god balanse mellom jobb og fritid 
  • mulighet til å være en sentral del i den videre vekst og utvikling av avdelingen
  • mulighet for prosjekter på tvers av fagområder og avdelinger.
  • utenlandsturer og sosiale arrangementer

Hvis du ønsker å høre mer om stillingen kan du gjerne ta kontakt med Lisa Ulrikke Vaage 452 58 062 eller Linda Slettebø 911 73 994. Vi ser fram mot å høre fra deg! 

Om arbeidsgiveren

OPAK tilbyr høy kompetanse og et bredt spekter av rådgivningstjenester til bygg-, anleggs- og eiendomsmarkedene. Våre kjerneytelser er prosjektledelse, byggeledelse, leietakerbistand, anskaffelser, konseptvalgutredning, usikkerhetsanalyse, byggfaglig spesialrådgivning, eiendomsrådgivning, energi- og miljørådgivning. Medarbeiderne er vår viktigste ressurs. Vår samlede kompetanse er bredt sammensatt fra ulike fag- og virksomhetsområder, herunder sivilingeniører og ingeniører samt ansatte med bakgrunn som sivilarkitekter, mur- og tømrermestere, elektrikere og rørleggere, og sivil- og bedriftsøkonomer.

OPAK skal være en offensiv og foretrukken leverandør for kunder og samarbeidspartnere, som verdsetter sterk kompetanse, integritet og leveranser med høy kvalitet. Vi skal ha kunder som utfordrer oss, og som vi kan utvikle oss sammen med. Vi skal være en arena for ansatte som motiveres av å utgjøre en forskjell, yter det lille ekstra og gjerne overgår kundens forventning!

Vår lange historie og vår størrelse og posisjon er et resultat av tillit fra våre oppdragsgivere, høyt kvalifiserte medarbeidere og et stabilt og langsiktig eierskap. OPAK er rådgiveren som ikke er opptatt av hvor store vi kan bli, men hvor gode vi skal bli.

Rådgiver

Mia Therese Jøhl Fartum

+4747367874

mia@express.no

LinkedIn