Er du Avarda sin nye Customer Service Specialist?

Nøkkelinformasjon

Stillingstittel:
Customer Service Specialist
Arbeidsgiver:
Avarda
Sted:
Oslo
Søknadsfrist:
Søknader behandles fortløpende
Antall stillinger:
1
Nettside:

Rådgiver

Emilie Marina Holter

+4747802133

emilie@express.no

Rådgiver

Malin Hansen Stenqvist

+4741752981

malin@express.no

LinkedIn

På vegne av Avarda søker vi en løsningsorientert og selvgående Customer Service Specialist til å bli en del av deres Customer Service Team. 

Avarda opplever stor vekst i Norge og skal i den forbindelse bygge opp en lokal avdeling innenfor Operations som skal jobbe tett med det norske markedet. Avdelingen vil være en del av Customer Service Sweden-teamet og rollen vil derfor innebære mye samarbeid på tvers av landegrensene i Norden.  Deres selskapsmål er ”Best in class customer service”. Vi ser derfor etter medarbeidere som evner å opprettholde et høyt servicenivå, forstår viktigheten av å sette seg godt inn i kundens problem, og som tørr å tenke nytt for å løse utfordringer som oppstår i det daglige arbeidet. 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Grunnleggende kunnskaper innen netthandel og finans, samt interesse for å utvikle seg og lære nye ting
  • Serviceinnstilt og tydelig
  • Evne til å håndtere utfordrende situasjoner 
  • Uredd
  • Løsningsorientert
  • Målrettet
  • Evne til å uttrykke deg godt skriftlig og muntlig, både på norsk og engelsk
  • Gode kunnskaper om MS Office

Ansvarsområder:

  • Besvare innkommende henvendelser på mail, telefon og chat
  • Administrative oppgaver
  • Kontinuerlig jobbe mot å skape bedre kundeopplevelser
  • Kvalitetsforbedring – Være oppmerksom på ting som kan endres eller effektiviseres
  • Øvrig arbeid innen kundeservice

Avarda tilbyr: 
Avarda sitter i nye kontorer i Nydalen der du vil jobbe tett med den norske organisasjonen for Salg og Delivery/Implementations/IT. Dette innebærer at du vil få veldig god kjennskap til hvordan andre avdelinger jobber, noe som kan gi deg en god opplæring innen netthandel og få forståelse av hvordan helheten av virksomheten styres. Vi tilbyr både fleksibel arbeidstid og arbeidslokasjon. For den rette kandidaten vil det finnes store utviklings- og påvirkningsmuligheter for hvordan Operations Norge skal se ut i årene fremover. 

For ytterligere informasjon, er du velkommen til å ta kontakt med Emilie eller Malin i Express Rekruttering. For å søke på stillingen benytt linken 'SØK' på høyre side i annonsen. 
 

Om arbeidsgiveren

Avarda er en del av TF Bank AB, som er notert på Nasdaq OMX. Vi har kontorer i Norge, Sverige, Finland, Tyskland og Baltikum. Avarda er en utfordrer i en betalingsbransje som består av aktører som bygger sin egen merkevare i forbindelse med levering av betalingsløsninger til nettbutikker og retailere. Avarda skiller seg ut ved å tilby butikkene en mulighet til å utelukkende fremme sin egen merkevare gjennom hele kundereisen. På denne måten klarer butikken å kommunisere mer enhetlig mot sine kunder, som øker merkevarekjennskapen og sannsynligheten for at kunden kommer tilbake og handler i butikken igjen. Avarda sitt motto er «Vi er butikkenes beste venn» og dette vises gjennom å hele tiden utvikle løsninger som ivaretar interessene til butikkene. Avarda bygger og konfigurerer løsninger skreddersydd for hver enkelt butikk og ser at denne tilnærmingen hjelper butikkene å skape en rød tråd gjennom hele kjøpsopplevelsen. Avarda er derfor stolte av å ta eierskap til konseptet «ekte white label betalingsløsninger». På Avarda sin kundeliste finner du butikker som Boozt.com, Bubbleroom, Bilpleiekongen, Cellbes, Dekk365, Wakakuu og flere andre.

Rådgiver

Emilie Marina Holter

+4747802133

emilie@express.no

Rådgiver

Malin Hansen Stenqvist

+4741752981

malin@express.no

LinkedIn